Als u iets wilt veranderen

Uw abonnement wordt wekelijks geleverd (de uien en de aardappelen voor de meeste van u wat minder vaak). Dit gaat zo door tot u aangeeft dat u iets wilt veranderen. Dan kunt u het antwoordapparaat inspreken of een mail bericht sturen. Alle berichten die op maandag avond binnen zijn, worden voor de levering van de volgende vrijdag of zaterdag meegenomen. Wij hebben gewoon die tijd nodig om de juiste hoeveelheden uit te rekenen, daarna te oogsten of in te kopen. Wijzigingen die u per mail doorgeeft worden kort door ons bevestigd. Ook hiervoor geldt, op maandagavond aangemeld is voor de volgende levering verwerkt.

Er gaat nog wel eens iets mis bij mutaties. U kunt ons helpen die lastige verstoringen zo min mogelijk plaats te laten vinden.

Enkele tips:

  • stel ons bijvoorkeur via de e-mail op de hoogte van een verandering, doet u het per telefoon, geef dan niet alleen uw naam maar ook uw telefoonnummer;
  • geef aan hoe het nu is en hoe u het wilt hebben;
  • noem de datum waarop de mutatie in moet gaan;
  • ga er pas na een bevestiging van onze kant van de verwerking uit.

Uw vakantie periode is een goede kans om uw groente abonnement met een bekende te delen. Wij zetten het al vroeg in de zomer voor u klaar op de tuin, en het zou jammer zijn als het niet een goede plek krijgt. Mocht u niemand gevonden hebben, kunnen wij in dat geval u uw levering een aantal malen over laten slaan. Ook hiervoor geldt, op maandagavond aangemeld is voor de volgende levering verwerkt.